شغل باید در ازای کاری که از دستت برمیاد و انجام میدی بهت پول بده
نه که بگه بیا آموزش بدم بهت ، بهم پول بده
در واقع اینا کلاس آموزشی و درآمد زایی برای خودشون هست.
من مثلا منشی میارم، میگم یک هفته اول آموزشی هست( چون کار با سامانه هست و واقعا بلد نیست کسی )
تارخ به اون یه هفته ش هم پول میدم بالاخره هزینه میکنه میاد...
اصلا قبول نکن