2777
2789

کیک یخچالی

 ❤💕این امضا پراز عشقُ حالِ خوبِ  امید وانرژیِ مثبته امیدوارم با خوندنش حالِ دلت خووووب بشه......😍لبخند بزن و دنیارو قشنگتر کن با لبخندت میم مشکلات ازبین میره و شکلات🍫 میمونه همونقدر شیرین ولذت بخش💕راستی هرروز به خدا وتموم عزیزانت بگو که چقدرعاشقشونی بزرگترین ازمون زندگی ماوقتیه که بتونیم باتموم ناملایمت زندگی بازهم بگیم خدایاشکرت،قوی باش واز این ازمون سربلندبیرون بیای💪💪 خدا داره نگات میکنه بهش لبخندبزززززن *روزی که بفهمی جواب هر حرفیو نباید داد یه قدم به بلوغ فکری نزدیک شدی والبته چندین قدم❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ی بنده خدایی چییزکیک رو بهم توضیح بده بانکات.مرسی

یه حاجت کوچیک از خدای بزرگ دارم..میشه برا رسمی شدنم صلوات بفرستی☺🌹صلوات فرستادید لایک کنید منم براتون بفرستم.عاقبتتون بخیر💖

چراژله نه؟؟ژله بستنی خوب

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

😐🥰ایده ی خوبیه

راحت تر و زودتر  از دسرای دیگه آماده میشه 

 ❤💕این امضا پراز عشقُ حالِ خوبِ  امید وانرژیِ مثبته امیدوارم با خوندنش حالِ دلت خووووب بشه......😍لبخند بزن و دنیارو قشنگتر کن با لبخندت میم مشکلات ازبین میره و شکلات🍫 میمونه همونقدر شیرین ولذت بخش💕راستی هرروز به خدا وتموم عزیزانت بگو که چقدرعاشقشونی بزرگترین ازمون زندگی ماوقتیه که بتونیم باتموم ناملایمت زندگی بازهم بگیم خدایاشکرت،قوی باش واز این ازمون سربلندبیرون بیای💪💪 خدا داره نگات میکنه بهش لبخندبزززززن *روزی که بفهمی جواب هر حرفیو نباید داد یه قدم به بلوغ فکری نزدیک شدی والبته چندین قدم❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حقوق هارو

ryakhanoom | 10 ثانیه پیش

نی نی یار

godmothern | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز