2789

کیک یخچالی

 ❤💕این امضا پراز عشقُ حالِ خوبِ  امید وانرژیِ مثبته امیدوارم با خوندنش حالِ دلت خووووب بشه......😍لبخند بزن و دنیارو قشنگتر کن با لبخندت میم مشکلات ازبین میره و شکلات🍫 میمونه همونقدر شیرین ولذت بخش💕راستی هرروز به خدا وتموم عزیزانت بگو که چقدرعاشقشونی بزرگترین ازمون زندگی ماوقتیه که بتونیم باتموم ناملایمت زندگی بازهم بگیم خدایاشکرت،قوی باش واز این ازمون سربلندبیرون بیای💪💪 خدا داره نگات میکنه بهش لبخندبزززززن *روزی که بفهمی جواب هر حرفیو نباید داد یه قدم به بلوغ فکری نزدیک شدی والبته چندین قدم❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ی بنده خدایی چییزکیک رو بهم توضیح بده بانکات.مرسی

یه حاجت کوچیک از خدای بزرگ دارم..میشه برا رسمی شدنم صلوات بفرستی☺🌹صلوات فرستادید لایک کنید منم براتون بفرستم.عاقبتتون بخیر💖

چراژله نه؟؟ژله بستنی خوب

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

😐🥰ایده ی خوبیه

راحت تر و زودتر  از دسرای دیگه آماده میشه 

 ❤💕این امضا پراز عشقُ حالِ خوبِ  امید وانرژیِ مثبته امیدوارم با خوندنش حالِ دلت خووووب بشه......😍لبخند بزن و دنیارو قشنگتر کن با لبخندت میم مشکلات ازبین میره و شکلات🍫 میمونه همونقدر شیرین ولذت بخش💕راستی هرروز به خدا وتموم عزیزانت بگو که چقدرعاشقشونی بزرگترین ازمون زندگی ماوقتیه که بتونیم باتموم ناملایمت زندگی بازهم بگیم خدایاشکرت،قوی باش واز این ازمون سربلندبیرون بیای💪💪 خدا داره نگات میکنه بهش لبخندبزززززن *روزی که بفهمی جواب هر حرفیو نباید داد یه قدم به بلوغ فکری نزدیک شدی والبته چندین قدم❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز