2777
2789
عنوان

جوش

| مشاهده متن کامل بحث + 409 بازدید | 69 پست
روغن خودش چربی نداره؟

چربیش طبیعیه،بایودرما عالیه،و زیتون هم من برای خشکیه شدیده صورتم استفاده کردم و خیلی عالی جواب داد البته زمان برد اب زیاد بخور تغذیتم درست کن چربی و شیرینی جات و لبنیات و ماکارونی رو خیلی کم کن سبزیجات بخور و اینکه اصلا به جوشات دست نزن ورزشم بکن اعتماد به نفستم ببر بالا عزیزم به خودت برس ماسک خیار هم خیلی خوبه شبا بزاری

یه روش ساده و خوب ‌...... اینکه طاقت بیاری یک تا سه ماه آرایش نکنی اصلا و اصلا دست بهشون نزنی و تو غ ...

ب خاطرهمین جوشا از تمام خوراکیای مورد علاقم گذشتم🤕🤕شامپو بچم استفاده کردم😔 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهترین کار الان پاکسازی کبدته با(خاکشیرو..)

و لایه برداری پوسته..همزمان این کاررو تا یه هماه انجام بده نتیجشو بیابگو

لایه برداری بیشتر خودت بکن مثلا با بابونه و... خلاصه توخونه

وتنها لایه برداردیگه ای ک صنعتیه وتوصیه میکنم بازاستفاده کنی ماسک زغاله

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊
چربیش طبیعیه،بایودرما عالیه،و زیتون هم من برای خشکیه شدیده صورتم استفاده کردم و خیلی عالی جواب داد ا ...

اعتمادب نفس ک دارم😅ولی خیلی حرص میخورم آخه قرمزن وخیلی ضاایع😑درحدی ک هرکی میبینه باید حتما بگه و منم بگم کرم زدم اینطوری شده تا بیخیال شن

میتونی بری اهواز یه جای خوب معرفی کنم بهت 

کجا عزیزم

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊
بهترین کار الان پاکسازی کبدته با(خاکشیرو..) و لایه برداری پوسته..همزمان این کاررو تا یه هماه انجام ...

خاکشیر خوردم عرق کاسنی هم خوردم 😁ماسک زغال روامتحان میکنم ممنون

خاکشیر خوردم عرق کاسنی هم خوردم 😁ماسک زغال روامتحان میکنم ممنون

هرروز بدون صبحونه دقیق یه ماهو رفتی؟؟

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊
ب خاطرهمین جوشا از تمام خوراکیای مورد علاقم گذشتم🤕🤕شامپو بچم استفاده کردم😔 


عزیزم نگران نباش اینقدر صبور باش سه ماه تا نوروز اصلا دست نزن و آرایش نکن .....بجاش موهاتو پریشون بزار و سشوار بکش که نامزد داری ......خوب میشه

تو اینستا بزن zina.spa ادرس رو از خودشون دقیق بگیر اصلا پشیمون نمیشی 

مرسی

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊
عزیزم نگران نباش اینقدر صبور باش سه ماه تا نوروز اصلا دست نزن و آرایش نکن .....بجاش موهاتو پریشون بز ...

فقط خندم میگیره ک با این وضعم بم میگ زیبای جهانی و ...😂😂کل معیار های زیبایی رو جاب جا کرده😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792