یه خواهشی دارم هرکی 3dmaxبلده میشه اموزش بده برام هزینشو ندارم ولی اگه یاد بگیرم بهشوت تو کاراشون کمک میکنم وقتی وقت کم اوردن خواهش میکنم گه هرکی بلده بگه میخوام از یه جایی قدم بردارم بخدا اگه مشغول کار بشم هزینشو میدم بهش
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
کلی فیلم اموزشی تو نت هست.من خودم ارشد معماری ام تا چند وقت پیشم تری دی مکس و ویری و....غیره تدریس میکردم.ولی اینی که شما میگی ممکن نیست چطور ادم اموزش بده میدونی چقدر باید وقت گذاشته بشه.برو دانلود کن فیلمارو
شما که ارشد معماری داری از رشتت راضی هستی؟ کار هست؟
اگه قصد داری معماری بخونی یا داری میخونی باید نرم افزار بلو باشی اتوکد تری دی مکس ویری ....اینا تو دانشگاه اموزش داده نمیشه...اگه اینارو بلد باشی اره کار هست در غیر این صورت ب گفته های دانشگاه نمیشه اکتفا کرد