2777
2789
عنوان

3d max

975 بازدید | 17 پست

یه خواهشی دارم هرکی 3dmaxبلده میشه اموزش بده برام هزینشو ندارم ولی اگه یاد بگیرم بهشوت تو کاراشون کمک میکنم وقتی وقت کم اوردن خواهش میکنم گه هرکی بلده بگه میخوام از یه جایی قدم بردارم بخدا اگه مشغول کار بشم هزینشو میدم بهش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کلی فیلم اموزشی تو نت هست.من خودم ارشد معماری ام تا چند وقت پیشم تری دی مکس و ویری و....غیره تدریس میکردم.ولی اینی که شما میگی ممکن نیست چطور ادم اموزش بده میدونی چقدر باید وقت گذاشته بشه.برو دانلود کن فیلمارو 

شما که ارشد معماری داری از رشتت راضی هستی؟ کار هست؟

اگه قصد داری معماری بخونی یا داری میخونی باید نرم افزار بلو باشی اتوکد تری دی مکس ویری ....اینا تو دانشگاه اموزش داده نمیشه...اگه اینارو بلد باشی اره کار هست در غیر این صورت ب گفته های دانشگاه نمیشه اکتفا کرد

مرسی که جواب دادید اگه اینا را توپ بلد بشم درآمدش ماهیانه چه قدره؟

بستگی داره به جایی که کار میکنی اینکه پروژه هاشون کوچیکه بزرگه چه جوریه

اینکه پروژه ای کار کنی یا نه حقوق ثابت داشته باشی

اینکه خودت واسه خودت کار بگیری که این بهتره

بستگی داره به جایی که کار میکنی اینکه پروژه هاشون کوچیکه بزرگه چه جوریه اینکه پروژه ای کار کنی یا ن ...

من میخوام مهندسی معماری بخونم

خیلی ها بهم گفتن ما لیسانس و فوق داریم و بیکاریم

به نظر شما ارزش داره وقت و هزینه بزارم برای این رشته؟

ممنونم


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش