2777
2789

من فقط شماره ۴۵ رو سبز میبینم والا که اونم خیلی مصنوعیه 🤔

رویای مرگ شاید بهانه ایست،برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی...........                                                              زیرِ چشمِ یه👈 اسفندی👉 یه سطلِ آشغال هست،،،،،از چِشش که بیفتی خودت باید ساعت ۹ بری دمِ در...........                                                                                             «یه روانشناسِ بدون مدرک...............»                                                                                                                                                   🌨️⁩اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سبز عسلی ... اخه لنزا معلوم نیس تووچشم چجورن😕🙁

فقط هرچی میگیری آبی روشن نگیر که چشم انگار اب مروارید گرفته

رویای مرگ شاید بهانه ایست،برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی...........                                                              زیرِ چشمِ یه👈 اسفندی👉 یه سطلِ آشغال هست،،،،،از چِشش که بیفتی خودت باید ساعت ۹ بری دمِ در...........                                                                                             «یه روانشناسِ بدون مدرک...............»                                                                                                                                                   🌨️⁩اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
نظرتون راجب ۳۷ و ۴۴ چیه دوستانی ک لنز دارن

عزیزم این لنز مارک مکسی بل هست ؟میشه بپرسم اگه لنز را خریدی بنظرت چطوره ازش راضی هستی؟تو چشم راحته ؟حساسیت نمیاره؟

دیگران با ما آنگونه رفتار میکنند که ما به آنها اجازه داده ایم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز