2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاش یه سایت مخصوص پسر ها هم بود

هست

طرفداری

تمامي دينم به دنياي فاني،شراره ي عشقي که شد زندگانی،به ياد ياري خوشا قطره اشکي،به سوز عشقي خوشا زندگاني،هميشه خدايا محبت دلها،به دلها بماند به سان دل ما،که ليلي و مجنون فسانه شود،حکايت ما جاودانه شود،تو اکنون ز عشقم گريزاني،غمم را ز چشمم نمي خواني،از اين غم چه حالم نمي دانی،پس از تو نمونم براي خدا،تو مرگ دلم را ببين و برو،چو طوفان سختي ز شاخه غم،گل هستي ام را بچين و برو،که هستم من آن تک درختي،که در پاي طوفان نشسته،همه شاخه هاي وجودش،زخشم طبيعت شکسته 
سلام🖐️🖐️

داداش با حرف مردم بری جلو که...

وقتی کار بدی نکردی بیخیال بزار هرکی هر چی میخواد بگه

❂ ﻣَــــــﻦ ﺑَـــــد ﺑﻮﺩﻥـــــــــــﻭ ﺍَﺯ ﺧﯿﻠﯿﺎ بِہتَر ﺑَﻠَـــــد ﺑﻮﺩﻡ ❂ ﻣُﻨﺘِــــــها ﺍِﻧﻘَــــــــد ﻭﺟْـــــﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘَــــــﻢ ڪ ❂❂ ﺭﻭڪسی ﺍِﻣﺘِﺤﺎﻥ ﻧَـــــﮑُﻨَﻢ ❂
 ممنون از راهنماییت🙏

خواهش میکنم🌹🌹

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
هااا واله اینجوری حوصلمون سر نمیرفت همش تاپیک دخترونس  🤦‍♂️

برید سایت طرفداری

راجب فوتبالم زیاد میحرفن درکل مردونه اس

تمامي دينم به دنياي فاني،شراره ي عشقي که شد زندگانی،به ياد ياري خوشا قطره اشکي،به سوز عشقي خوشا زندگاني،هميشه خدايا محبت دلها،به دلها بماند به سان دل ما،که ليلي و مجنون فسانه شود،حکايت ما جاودانه شود،تو اکنون ز عشقم گريزاني،غمم را ز چشمم نمي خواني،از اين غم چه حالم نمي دانی،پس از تو نمونم براي خدا،تو مرگ دلم را ببين و برو،چو طوفان سختي ز شاخه غم،گل هستي ام را بچين و برو،که هستم من آن تک درختي،که در پاي طوفان نشسته،همه شاخه هاي وجودش،زخشم طبيعت شکسته 

این سایت عمومی هست،حالا یاخانما تاپیک بزنن یه آقایون اعتراض کنن چرا اینجا هستید،یا شما آقایون تاپیک بزنید جنجال بپا کنید😐

تاتوانی رفع غم از چهره ی غمناک کن،درجهان گریاندن آسان است، اشکی پاک کن😍
یه بار رفتم دیدم همش از دختر و زن و ... حرف میزنن🤢

آقان دیگه😆😆

اینجام از شوهر و پسر همسایه و همکار پسر میگن😝

تمامي دينم به دنياي فاني،شراره ي عشقي که شد زندگانی،به ياد ياري خوشا قطره اشکي،به سوز عشقي خوشا زندگاني،هميشه خدايا محبت دلها،به دلها بماند به سان دل ما،که ليلي و مجنون فسانه شود،حکايت ما جاودانه شود،تو اکنون ز عشقم گريزاني،غمم را ز چشمم نمي خواني،از اين غم چه حالم نمي دانی،پس از تو نمونم براي خدا،تو مرگ دلم را ببين و برو،چو طوفان سختي ز شاخه غم،گل هستي ام را بچين و برو،که هستم من آن تک درختي،که در پاي طوفان نشسته،همه شاخه هاي وجودش،زخشم طبيعت شکسته 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز