2777
2789
عنوان

ارث

267 بازدید | 47 پست

بهترین و بد ترین ارثی که از لحاظ قیافه و .... بهتون رسیده چیه ؟

من خودم قد بلند و هیکل خوب از بابام اینا 

چشای ریز و دماغ بزرگ از مامانمینا



بشناسمتون دیگه

بهترین چشم و ابرو

بدترین دماغ لامصب دیوارو سوراخ میکرد

عمل کردم سریع دیگه

عزیزان ماجرای اسم بزغاله این بود که اسم خودمو هرجور تایپ میکردم سایت قبول نمیکرد نهایتا اعصابم خورد شد نوشتم بزغاله زارت تایید کرد                      اسیرمون کردین به قران😂😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قدم به هیچکدومم نرفته مامان و بابا قد بلننننددد خواهر و برادرا هم قد بلند پدر بزرگ و مادربزرگ همه قد بلند من نمیدونم به کی رفتم 😐 قد من ۱۵۸ یا ۱۶۰ این حدوده خواهرام بالای ۱۷۰ داداشام همه ۱۸۵ به بالا

قدم نمیدونم😐چون هر دو بلندن من کوتاهم😂😂😂

هیکل خوبم از مامانم

چشم و ابرو و مژه های بلندم از بابام 

گونه و لب و دهنم هم از بابام. میشه گفت کوچیک شده بابام و مامان بزرگمم

وقتی ادم تو نی نی سایته🙄😯😳😨

خوبش اینه که هر چی میخورم چاق نمیشم از خانواده پدریم ارث بردم 

بدش هم که از خانواده مادریم به ارث بردم اینه که چشمام درشت نیست 

   خون می چکد از دیده درین کنج صبوری                                               این صبر که من می کنم افشردن جان است
خوبش اینه که هر چی میخورم چاق نمیشم از خانواده پدریم ارث بردم  بدش هم که از خانواده مادریم به ...

عه چه شبیهیم😄✋🏻

خداحافظ👋🏻     ■به نی نی یار گفتم یه جوری بترکونه که دیگ هیچوقت برنگردم😇💫🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز