2777
2789
نوشتم نفسم دردت ب جونم😐

عه به چ زبونی ؟؟؟

دیدی که سخت نیست تنها بدون من...دیدی که صبح میشود شبها بدون من...این نبض زدگی بی وقفه میزند...فرقی نمیکند با من! بدون من...دیروز گرچه سخت امروز هم گذشت طوری نمیشود فردا بدون من

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کوردی هستش

چ جالب عزیزم 😍

دیدی که سخت نیست تنها بدون من...دیدی که صبح میشود شبها بدون من...این نبض زدگی بی وقفه میزند...فرقی نمیکند با من! بدون من...دیروز گرچه سخت امروز هم گذشت طوری نمیشود فردا بدون من
انشاالله 😢😢منم فقط برا تنهایی دخترم گریه می کنم  خه من اینو چطور بذارم برم 😢😢😭😭 ...


محبت ما در قبال  فرزندمون تجلی محبت خداست!!!!!!

اسمش را خودکشی نگذار...حتی نهنگی مثل من٬که عمق اقیانوس را دیده ٬دلش برای سواحل تو تنگ میشود...! 

۱۵ساعت بچه هامو بوس میکنم طوری که بعد مرگم احساس راحتی کنن از دستم😂بقیشم با همسر و خانواده خودم میگذرونن

خدا خیلی واضح دیده میشه😊و خیلی معلومه که صدامو میشنوه😃کاش ادم باشم😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز