2789
نوشتم نفسم دردت ب جونم😐

عه به چ زبونی ؟؟؟

دیدی که سخت نیست تنها بدون من...دیدی که صبح میشود شبها بدون من...این نبض زدگی بی وقفه میزند...فرقی نمیکند با من! بدون من...دیروز گرچه سخت امروز هم گذشت طوری نمیشود فردا بدون من

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کوردی هستش

چ جالب عزیزم 😍

دیدی که سخت نیست تنها بدون من...دیدی که صبح میشود شبها بدون من...این نبض زدگی بی وقفه میزند...فرقی نمیکند با من! بدون من...دیروز گرچه سخت امروز هم گذشت طوری نمیشود فردا بدون من
انشاالله 😢😢منم فقط برا تنهایی دخترم گریه می کنم  خه من اینو چطور بذارم برم 😢😢😭😭 ...


محبت ما در قبال  فرزندمون تجلی محبت خداست!!!!!!

اسمش را خودکشی نگذار...حتی نهنگی مثل من٬که عمق اقیانوس را دیده ٬دلش برای سواحل تو تنگ میشود...! 

۱۵ساعت بچه هامو بوس میکنم طوری که بعد مرگم احساس راحتی کنن از دستم😂بقیشم با همسر و خانواده خودم میگذرونن

خدا خیلی واضح دیده میشه😊و خیلی معلومه که صدامو میشنوه😃کاش ادم باشم😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز