2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم قیمتای حدودیشونم میدونی؟ البته قیمت زیاد مهم نیست واسم فقط مهم اینه که برجسته تر کنه. کدومش ...

هدی بیوتی گمونم بالای ۴۰۰

لایم کرایم و اسمش باکس کمترن

بله دارن کلا مدلایی که برجسته کنه لب رو

تیکر تولد چهار سالگی پسرم
من ۴ساله ازدواج کردم ولی خجالت میکشم رژ رو پررنگ و کامل بزنم خیلی ایراد میگیرن خانوادم و اطرافیان&nb ...

منم نمیخام پر رنگ بزنم فقط میخام یه کوچولو برجسته تر شه. آخه لبای من نازکه😖😖😖

هدی بیوتی گمونم بالای ۴۰۰ لایم کرایم و اسمش باکس کمترن بله دارن کلا مدلایی که برجسته کنه لب رو

خب برم چی بگم. بگم تو مغازه اون مدلی رو از این مارکها بده که برجسته کنه یا اسم خاصی داره؟؟

خب برم چی بگم. بگم تو مغازه اون مدلی رو از این مارکها بده که برجسته کنه یا اسم خاصی داره؟؟

فکز نکنم هدی بیوتی اصل اینجا باشه باید از انلاین شاپهای بگیری

که بنظرم از امریکا بگیر

من تست کردم هم دوبی هم ترکیه هم امریکا به مراتب امریکا کیفیتش بیشتر بوده


تیکر تولد چهار سالگی پسرم
فکز نکنم هدی بیوتی اصل اینجا باشه باید از انلاین شاپهای بگیری که بنظرم از امریکا بگیر من تست کردم ...

آخه آنلاین بلد نیستم😖😖😖 مارک دیگه نیست بشه از ایران حضوری گرفت؟

آخه آنلاین بلد نیستم😖😖😖 مارک دیگه نیست بشه از ایران حضوری گرفت؟

اخه من نگرفتم خیلی نمیدونم

جون بنظر من همه لوازم ارایشای موجود اینجا فیک و حیف پولن

بدترین درجه کیفیتا وارد میشه

تیکر تولد چهار سالگی پسرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز