2789
بچه روازخونه بابات نیوردی که مال اوناست اگه شوهرت کمکت کنه خیلی بهتره ازش خودت کمک بخواه من همسرم تن ...

باز خوبه تنبل بوده خواهرش میومده.من اصلا مادرش اینجاس بگم تهوع دارم اونم میگه دارم.خلاصه همه علائم منو داره😂

تو بهترین حال منی من شک ندارم،من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم🤱

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

باز خوبه تنبل بوده خواهرش میومده.من اصلا مادرش اینجاس بگم تهوع دارم اونم میگه دارم.خلاصه همه علائم م ...

عزیزم نکنه اونم حاملست دیگه ادم حسوده دیده عروسش حاملست اونم دلش کشیده ولش کن واگذارکن بخدا

عزیزم نکنه اونم حاملست دیگه ادم حسوده دیده عروسش حاملست اونم دلش کشیده ولش کن واگذارکن بخدا

همین کارو کردم.من اگه اونا اینجا نبودن میرفتم پیش مادرم.چند روز اونجا بودم بهم میرسید خیلی بهتر بودم

فقط واگذارشون کردم به خدا..برام دعا کن شاید یه معجزه ای شد رفتن

تو بهترین حال منی من شک ندارم،من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم🤱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز