2777
2789
عنوان

کاش

| مشاهده متن کامل بحث + 590 بازدید | 89 پست
مگه میشه آخه بانو ببخشید فضولی نباشه میشه بگین چند سالتونه و چند وقته ازدواج کردین 

دیگه چه فرقی میکنه ۱۴ساله ازدواج کردم پسرم ۱۳سالشه

🚫🚫"لطفالایک ممنوع"🙏متشکرم😉🚫🚫
بانو من عرض کردم قید ازدواج رو دیگه زدم  بعدشم اینجا این مباحث خواستگاری ممنوع می باشد

بله....

فهمیدم....

هر جور صلاح میدونید.....

اسمش را خودکشی نگذار...حتی نهنگی مثل من٬که عمق اقیانوس را دیده ٬دلش برای سواحل تو تنگ میشود...! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چطور تا الان اصلا تحمل کردین بانو  .بخدا باید بهتون آفرین گفت  شاید هر کسی جای شما بود ج ...

نه تنهاجدانشدم،باوجودموقعیتهای خیلی زیاد هیچوقت لغزش نداشتم واشتباه نکردم.

🚫🚫"لطفالایک ممنوع"🙏متشکرم😉🚫🚫
همیشه تو اینجور تاپیک ها یکی مثل شما پیدا میشه . اخه خواهر چه خوشبحالی . چیش خوش به حالی داره؟

منم هستم 

من ازدواج کردم راضیم 



اینطوری بگی ک بدتره عزیزم 

                                 قشنگ ده پله بالایی...از هر قشری و انسانی...عجب خوشمزس اون لبهات...عجب عشقی به من دادی...اصلا وضعیه این اوضاع .... عجب مستی شدم با تو ...ازت بدجوری ممنونم .... پره هستی شدم باتوو... همسرم   
لابد انتخاب درستی نکردین بانو 

من ک بزرگترین خریتم ازدواج بود

برگردم عقب

بکشنم هم ازدواج نمیکنم

همش‌فلاکت بدبختی

گرونی ترامپ دوحانی

مادرشوهر

خانواده شوهر

طتیفه شوهر

شوهر بچه ننه

نازایی

بی وسعولیتی شوهر

دخالت مادر شوهر


مادرشدنم آرزوست  😊 خواستار سرپرستی گرفتن فرزند دختر هستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز