2777
2789
عنوان

کاش

| مشاهده متن کامل بحث + 590 بازدید | 89 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متشکرم بانو 

چه بی ذوقید......

به خاطر همینه تا الان مجردید دیگه......

ادب حکم میکرد جواب منو بدید......

اسمش را خودکشی نگذار...حتی نهنگی مثل من٬که عمق اقیانوس را دیده ٬دلش برای سواحل تو تنگ میشود...! 
ممنونم . قربون معرفتت

خواهش میکنم 

بختت سفید و اقبالت بلند ❤

غم به دلت راه نده 

ازدواج پایان مشکلات نیست گلم 

یه دنیا مسئولیت داره و سختی و غم داره کار هر کسی نیست از پسش بربیاد

توکل بر خدا کن و روحیه خودتو حفظ کن 

...

گفتم ازدواج کنن یهو؟؟؟!!!!، خب با هم حرف میزنن به نتایجی میرسن دیگه.... چه اشکالی داره؟؟؟!!!

چراعصبانی می شی حالا😥

حال قلبم بی توتعریفی نداره میشه برگردی😭                         نمی دونم بهم کاش بگی چرابادل من سردی...         نم زده چشامو توکه می گفتی داری هوامو..بیابرس به دادم اگه می شنوی صدامو ....😥وای ازاین زمونه...حال دلموهیشکی نمی دونه...غم دوریت داره منوبه آتیش می کشونه...😣😣جای خالیت قلبموازجامی کنه...خیس اشکن دوتاچشمام...این حال منه...کی به جای من داره سرروی شونت میزاره می خونه؟؟؟😩بی تواینجایه گوشه این دلم می پوسه...💔💔این فاصله برام یه چی مثل کابوسه...سردوبی روحه این خونه بی توواسم مثل زندونه...آخه عشق من کی قدمن محونگات میشه دلش میره نوازش کنه موهاتو...ندارم دیگه بعدتویه خواب راحت...به کی فک می کنی ومی بندی پلکاتوو😔😔😔😔
چه بی ذوقید...... به خاطر همینه تا الان مجردید دیگه...... ادب حکم میکرد جواب منو بدید......


بانو من عرض کردم قید ازدواج رو دیگه زدم 

بعدشم اینجا این مباحث خواستگاری ممنوع می باشد 

* با تشکر فراوان *
  عاقا خوب نمیخوان برای کاربریشون حتما مشکلی پیش بیاد چه کاریه عزیزم 🤪

واقعا؟؟؟!!!!!!

خب اینجا لزومی نداره صحبت کنن.....

به هر حال این فقط یه پیشنهاد بود......

من هم واقعا جدی بود صحبتم.....

اسمش را خودکشی نگذار...حتی نهنگی مثل من٬که عمق اقیانوس را دیده ٬دلش برای سواحل تو تنگ میشود...! 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792