smsm2024 مدیر عضویت: 1397/11/07 تعداد پست: 1202 عنوان شغل | مشاهده متن کامل بحث + 477 بازدید | 92 پست دوس جونا صبح بخیر 😄عاقا من از فکرو خیال خوابم نمیبره همش دارم به کار و درآمد زایی فک میکنم😂به نظرتون نون تو چیه ؟ هر چی شغل و هنر درآمدزا میدونید بریزید وسط 😃از تجاربتونم بگید 😍😆تشکرررررر 1398/04/27 | 04:16 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حنانه۱۳۹۷۰ عضویت: 1398/02/17 تعداد پست: 3152 مغازه بستگی به جاش داره باید بتونی جای خوب مغازه پیدا کنی ... منم تو فکرش بودم چون تقریبا به نسبت ... تو محله زده چون همه میشناسنش تو یه ماه نزدیک ۵ تومن سود داره فروشش بالاس
زهرا_ماهان عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 3957 تو محله زده چون همه میشناسنش تو یه ماه نزدیک ۵ تومن سود داره فروشش بالاس کدوم شهریه عزیزم؟ تو محله رفت و آمد زیاده؟
حنانه۱۳۹۷۰ عضویت: 1398/02/17 تعداد پست: 3152 کدوم شهریه عزیزم؟ تو محله رفت و آمد زیاده؟ بله تو محله ایه ک از اول تا الان زندگی میکنیماصفهان