بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من دانشجوام .. نمیدونم چکار کنم 😕 بی سرمایه چه میشه کرد آخه دانشجو بهش سخت کار میدن
من با دومیلیون شروع کردم،لباس بچگونه از تولیدی گرفتم کانال زدم و تبلیغات کردم،اینقدر سرم شلوغ شد و درامدم خوب بود خودم خسته شدم،چون دست تنها بودم،ارسال واسه مشتری سخت بود خودم نمیتونستم پیگیر ارسال باشم با بچه داری و خونه داری،شوهرم هم شاغله واسه همین گذاشتمش کنار
خیلی پول توشه من یه لباس میگرفتم ۷تومن ۱۴میدادم،تو بازار همون لباس ۳۰تومن بود اونم قیمت دست فروش تو مغازه که باز بیشتر بود