2777
2789
عنوان

شغل

| مشاهده متن کامل بحث + 477 بازدید | 92 پست

اینجا یه خانمی تو خونه کار ترمیم  و فتوشاپ عکس انجام میده،اتلیه هم نداره خودم عکس دادم دستش درست کرد کارش عالیه،

تو هر کاری تبلیغات خیلی مهمه،تو دیوار و گروهای تبلیغاتی تبلیغ میزاره منم از این طریق باهاش آشنا شدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودم عکاس و گرافیستم عزیزم

لابد شما و دخترخالتون خیلی خوش شانسین منو اطرافیانم که پولی که میگیریم خیلی ناچیزه

فقط قیمت دوربین اصلی اتلیه حدود ۴۰ میلیونه جز اون باید دو سه تا دیگه دوربین داشته باشی

لنزهای مختلف

پنج شش تا کیس و مانیتور و لوازم کامپیوتر 

و.............

اینکه می گویند:راه باز است و جاده دراز...یعنی راه رفتن باز است...اما جاده ی جبران دراز…
اینجا یه خانمی تو خونه کار ترمیم  و فتوشاپ عکس انجام میده،اتلیه هم نداره خودم عکس دادم دستش درس ...

❤😍بدبختی اینه لب تابم سوخته تو این گرونی ندارم بخرم یکی دیگه😐😐

وگرنه فتوشاپ و اینا بلدم 

میتونستم از کافی نت کار بگیرم انجام بدم براشون 

دردم بی امکاناتی هم هس 

عموت با چقدر سرمایه شروع کرد؟

مغازشو ک ۱۰ تومن و ۲۰۰ اجاره کرد

سرمایه اش هم اول ۸ تومن بود 

برادر زن هاش پخش شال و روسری اصفهان دستشونه

پدر زن زن عموم هم کارخونه شاتل رو داره 

امانی جنس میاورد یا چکی 

وای عزیزم ببخشید...دبگه برم یاد شما میفتم...بیا ابادان در خدمت باشیم .

نوش جونت عزیزم

۳۱ سالمه تا حالا اصصصلا قسمت نشده سمت جنوب ایران بیام 

تهرانم اینجا هم هس

اما خب فلافل و سمبوسه های جنوب رو همه خیلی تعریفشو میکنن

خوردنی جای ما رو هم خالی کنید😊

زندگی زیباست چشمی باز کن  
لابد شما و دخترخالتون خیلی خوش شانسین منو اطرافیانم که پولی که میگیریم خیلی ناچیزه فقط قیمت دوربین ...

😑کدوم کشورین؟

والا من دوربینم رو ۳ تومن خریدم عالیههههههه 

مگه لنز ماکرو میخواین بخرین

من دانشجوام .. نمیدونم چکار کنم 😕 بی سرمایه چه میشه کرد آخه  دانشجو بهش سخت کار میدن

من با دومیلیون شروع کردم،لباس بچگونه از تولیدی گرفتم کانال زدم و تبلیغات کردم،اینقدر سرم شلوغ شد و درامدم خوب بود خودم خسته شدم،چون دست تنها بودم،ارسال واسه مشتری سخت بود خودم نمیتونستم پیگیر ارسال باشم  با بچه داری و خونه داری،شوهرم هم شاغله واسه همین گذاشتمش کنار

خیلی پول توشه من یه لباس میگرفتم ۷تومن ۱۴میدادم،تو بازار همون لباس ۳۰تومن بود اونم قیمت دست فروش تو مغازه که باز بیشتر بود

مغازشو ک ۱۰ تومن و ۲۰۰ اجاره کرد سرمایه اش هم اول ۸ تومن بود  برادر زن هاش پخش شال و روسری اص ...

تو هر کاری اشنا و وارد داشته باشی پیشرفت میکنی منطورم اینه بالاخره از تجربهاشون استفاده کرده و همون باعث میشه ادم چندسال جلو بیوفته

زندگی زیباست چشمی باز کن  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز