2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نکنین اینکارا رو  هییچ تاثیری نداره شانس بیارین بیماری های خونی نگیرین😑 قرن چندیم الان دقیقا ...

عزیزم پزشکی امروز هم حجامت و زالو درمانی رو خیلی قبول داره نظرات شخصی هم فک نکنم روی روند پیشرفت علم تاثیری داشته باشه

برای مادرم یک صلوات بفرستید و برای مادر شدنم هم یک دعای خیر کنید ممنونم فعلا باردار نیستم ولی تیکرم به همین زودی واقعی میشه😊
مرسی


عزیزم من چون مزاجم گرم و تر هستش یعنی دموی هستم هرماه انجام میدم اگه بیحال شدی احتمالا شما سودایی هستی قبلش باید منزج انجام میدادی

برای مادرم یک صلوات بفرستید و برای مادر شدنم هم یک دعای خیر کنید ممنونم فعلا باردار نیستم ولی تیکرم به همین زودی واقعی میشه😊
نکنین اینکارا رو  هییچ تاثیری نداره شانس بیارین بیماری های خونی نگیرین😑 قرن چندیم الان دقیقا ...

اگه بده پس چرا اسرائیلی ها و.... هم انجامش میدن؟! 

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

اگه بده پس چرا اسرائیلی ها و.... هم انجامش میدن؟! 

عزیزم کی گفته بده؟توی یک میلیون رای موافق قطعا یک رای مخالف یک رای نادیدن گرفتنی هستش هنوزم که هنوزه کتاب قانون بوعلی سینا در دانشگاه های امریکا داره تدریس میشه اونجا به شدت توصیه شده اخلاط سوخته و محترقه خون رو خارج کنید 

برای مادرم یک صلوات بفرستید و برای مادر شدنم هم یک دعای خیر کنید ممنونم فعلا باردار نیستم ولی تیکرم به همین زودی واقعی میشه😊
عزیزم من چون مزاجم گرم و تر هستش یعنی دموی هستم هرماه انجام میدم اگه بیحال شدی احتمالا شما سودایی هس ...

اره...بی حالم....یعنی خوب میشم...

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
اره...بی حالم....یعنی خوب میشم...

آره اگه بتونی گوشت کبابی بخوری خیلی عالیه اگه نه که عدسی بخور

برای مادرم یک صلوات بفرستید و برای مادر شدنم هم یک دعای خیر کنید ممنونم فعلا باردار نیستم ولی تیکرم به همین زودی واقعی میشه😊
آره اگه بتونی گوشت کبابی بخوری خیلی عالیه اگه نه که عدسی بخور

باشه....گفت عدس نخور....دفعه اولم بود...خیلی ترسیده بودم...یه کمی هم انگار گلو درد دارم

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
باشه....گفت عدس نخور....دفعه اولم بود...خیلی ترسیده بودم...یه کمی هم انگار گلو درد دارم

نه بابا چه ربطی داره؟فقط دلری زیاد بهش فک میکنی چندتا سوال ازت میپرسم جواب بده

برای مادرم یک صلوات بفرستید و برای مادر شدنم هم یک دعای خیر کنید ممنونم فعلا باردار نیستم ولی تیکرم به همین زودی واقعی میشه😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز