2777
2789
عنوان

PMS

185 بازدید | 7 پست

خانومها شما با حالتهای  پی ام اس و دوران قبل از پریودتون چطور کنار میاین و چجوری خودتون رو کنترل می‌کنید؟ من خیلی عصبی میشم پشه پر میزنه اعصابم بهم میریزه با بقیه بدرفتاری میکنم و بعدش عذاب وجدان میگیرم نمی‌دونم چجوری میشه کاهش داد این علایم رو شما راهکاری دارید؟

خودتو سر گرم کن و از بقیه دور باش.

من خودم این کارو میکنم چون به شدت عصبی میشم و فکرای منفی و خاطرات بدم ،ظلم هایی که از قبلنا بهم شده و همه چی یادم میاد واقعا در نوع خودش افسردگیه

بسم الله الرحمن الرحیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پی ام اس ک درمان قطعی نداره عزیزم درمان علامتی داره برای دل دردت کیسه اب گرم بزار.


مال من علامتهای فیزیکی نداره خوشبختانه زیاد فقط عصبی میشم و زودم گریهم میگیره بعد عذاب وجدان میگیرم که چرا با بقیه بداخلاقی کردم

خودتو سر گرم کن و از بقیه دور باش. من خودم این کارو میکنم چون به شدت عصبی میشم و فکرای منفی و خاطرا ...


واقعا نمیشه ده روز از بقیه دور باشه آدم خصوصا همسرم تو محل کارمم همش میترسم بقیه بفهمن آخه من تو حالت عادی اصلا عصبی نمیشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792