2777
2789
عنوان

PMS

185 بازدید | 7 پست

خانومها شما با حالتهای  پی ام اس و دوران قبل از پریودتون چطور کنار میاین و چجوری خودتون رو کنترل می‌کنید؟ من خیلی عصبی میشم پشه پر میزنه اعصابم بهم میریزه با بقیه بدرفتاری میکنم و بعدش عذاب وجدان میگیرم نمی‌دونم چجوری میشه کاهش داد این علایم رو شما راهکاری دارید؟

خودتو سر گرم کن و از بقیه دور باش.

من خودم این کارو میکنم چون به شدت عصبی میشم و فکرای منفی و خاطرات بدم ،ظلم هایی که از قبلنا بهم شده و همه چی یادم میاد واقعا در نوع خودش افسردگیه

بسم الله الرحمن الرحیم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پی ام اس ک درمان قطعی نداره عزیزم درمان علامتی داره برای دل دردت کیسه اب گرم بزار.


مال من علامتهای فیزیکی نداره خوشبختانه زیاد فقط عصبی میشم و زودم گریهم میگیره بعد عذاب وجدان میگیرم که چرا با بقیه بداخلاقی کردم

خودتو سر گرم کن و از بقیه دور باش. من خودم این کارو میکنم چون به شدت عصبی میشم و فکرای منفی و خاطرا ...


واقعا نمیشه ده روز از بقیه دور باشه آدم خصوصا همسرم تو محل کارمم همش میترسم بقیه بفهمن آخه من تو حالت عادی اصلا عصبی نمیشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792