چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نباید باشه. حق داری. همه چی باید دو طرفه باشه. مسئولیتا زیادی گردن زنا انداخته شدن. شاید برای این که خود زنا کم کم تسلیم شدن و همه ی این کارا تبدیل به وظیفه شون شد. همین جا هم گاهی وقتی از حقوق عادی زن به عنوان یک انسان، حرف بزنی همه تعجب می کنن...که زن باید فلان باشه...باید فداکاری کنه...باید از خودش بگذره.
منم بدم میاد همه میگن زن باید عاقلتر رفتار کنه حتی یکی میگفت زنها مردها رو تربیت میکنن دوست ندارم دید همه نسبت به من مثل یه زن سرد و گرم چشیده و بزرگ باشه ولی دید همه حتی خود مردها نسبت به مردها مثل بجه کوچیک میمونه که زن باید ال کنه بل کنه تا مشکلی پیش نیاد خوشم نمیاد نسبت به زنها دید منطقی دارن ولی نسبت به مردها دید بچه گونه دارن انگار زنها مادرن و مردها بچه