منم بدم میاد همه میگن زن باید عاقلتر رفتار کنه حتی یکی میگفت زنها مردها رو تربیت میکنن دوست ندارم دی ...
درواقع انگار زن ساخته شده که به مرد رسیدگی کنخ خودشم نباید هیچ ارزو و خواسته ای مختص خودش داشته باشه. همیشه در لفافه حرف بزنه و همیشه مراقب همه اوضاع باشه
مشاور تغذیه هستم. (رژیم درمانی چاقی، لاغری، رشد و تناسب قد و وزن کودکان، بیماری های مزمن مثل دیابت، قلبی و ... انجام می شود)
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اره دقیقا همین زن باید فداکار و دلسوز و پایبند و با گذشت باشه با زبونم خیلی نرم شوهرشو رام کنه حال ...
اصل قضیه همینیه که گفتی. تو هر رابطه ای همینجوریه. این که طرف همیشه ترسِ از دست دادن داشته باشه. احساس نکنه طرف مقابل تو مشتشه. اینجوری ارزش طرف میاد پایین و هر کاری کنه وظیفه محسوب می شه. دلیل این که معمولا مواظب حرفا و رفتارمون با مادرامون نیستیم همینه. چون مطمئنیم هر کاری کنیم بازم مادر دوستمون داره. قبولمون داره. هر فداکاری ای هم که بکنه خیلی به چشم کسی نمیاد.