وقتی میخواس دنیا بیاد سرشو با دستگاه کشیدن و خیلی بدجور بود سرش ک من کلی گریه کردم بعد درست شد موقع راه رفتنش راه نمیرفت تا بردنش پیش دکتر ک گفتن باید بیاد کاردرمانی و بهش کمک شه ک بتونه راه بره و کلی هزینه دادن و کلی کفش مخصوص گزفتن براش الان خداروشکر عین بچه معمولی راه میره ولی متاسفانه حرف نمیزنه من خیلی ناراحتم بچه ها هر وخ میبینمش غصه داداشمو میخورم و مادر بچه میگم چ زجری میکشن .... هر چی گفتار درمانی میبرنش ولی تاثیر نداشته تا الان .. ی دکتره گفته بود احتمال اوتیسم داره خیییلی ناراحتم خیلی ....ـ کسی بوده اینجوری باشه ولی حرف بزنه بعد چند سال ؟؟؟ الان ۴سالشه
امیــدوارم همین روزآ یک اتفاق خوب تو زندگیتون بیوفته ک از ته دل داد بزنین خـــدایا شکــرت ...
الان که دارم اینو برات مینویسم، کاملاً رایگانه، ولی واقعاً نمیدونم تا کی رایگان بمونه! من و دخترم بدون حتی یه ریال هزینه، یه ویزیت آنلاین از متخصص حرفهای گرفتیم. کامل بدنمون رو آنالیز کرد، تکتک مشکلات رو گفت و راهحل داد.
خودم کمر و گردنم خیلی مشکل داشت، دخترم هم پای ضربدری و قوزپشتی داشت… و باورت میشه؟ همهش رو درست کردیم!
پسر دایی من تو ۵ سال حرف زد. هیچ کلمه ای نمیگه. در حد اب مثلا.
در قیامت گنهکاران گویند"افسوس بر من از کوتاهی هایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان آیات او بودم"(سوره زمر آیه۵۶) سبقت از سایه ها به بیشتر دویدن نیست، به سوی نور که باشی سایه ها در پس تواند الله نورالسماوات والارض
انشالله که مشکلی نباشه و خوب بشه ،اوتیسم ربطی به حرف نزدن نداره بنظرم،بگو قرص و داروی الکی ندن،اول مطمئن بشن بعد ،اون چه بدنیا آوردنی بود که اینهمه ضربه زدن بهش
متاسفانه یه عده هنوز نمیدونن احترامی ک بهشون میذاري از شخصیت خودته نه کمالات اونا!
دقیقا همینجوری ک گفتین با کاردرمانی مداوم و طولانی راه افتاد
الانم نمتونه حرف بزنه میره گفتار درمانی
5 سالشه
البته این بچه ما متابولیکه ینی ازدواج فامیلی بودن
بچه شما هم شاید موقع زایمان سرش بخاطر مکش مشکل پیدا کزده
(متاسفانه) امروزه در حوزه علمیه، دروس اخلاقیِ عملی و سیروسلوک الی الله و عرفانِ شهودی،بطورکلی ترک شده است. (درحالیکه) آنچه (در حوزه) باید مهم باشد تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودی است که ماراآشنابحقیقت اسلام میکندوانسانیت رابمامینمایاند.دورانی ک حقیر،نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بودوبس،اوهم وقتی به نماز می آمدعبا برسرمیکشیدوازعارف بودن اوکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدامیدانددرمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و باچه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعدانقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی ومعارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک رانوشتم(باموضوع عرفان وسیروسلوک). روزی ازحوزه آمدندوگفتندشما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتروعمیقتر،تابرای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابهاتااندازه ای مفیداست ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه هارا زنده میکندوروح اسلام رازنده مینمایدتدریس حکمتِ عملی وتربیت طلاب به عرفان شهودی است ک بنیاداولیه نفوس راتغییر میدهد وآنان رابه طهارت واقعی وحقیقی میکشاندواگرحوزه اینطورشود حاکمانی تربیت میشوندکه مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریینِ امیرالمومنین علیهم السلام میشوندوقادرندباطهارت ونفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشورودنیا بگذارندوبه اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود!امااین جواب کامل نیس زیراهمانطورکه فقه و اصول و عربی مرزدارد،عرفانِ عملی واخلاقِ شهودی هم مرزداردوبایددنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه راازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارندتهی وخالی نگذاشت.باذکراین مطالب علت اختفای علامه طباطباییهاووگلپایگانیهامشهودمیشودحتی بعدِانقلاب...(بخشی از کتاب روح مجرد اثرعلامه طهرانی رحمه الله)