2789
عنوان

درد دل

332 بازدید | 43 پست

سلام. خوبید. عروسمون برای اولین بار مامانم اینا رو دعوت کرد اما منو دعوت نکرد. مامانم که بهشون گفت. در جواب گفت که چون پاگشا منو نکرده منم دعوتش نمیکنم. مامانم گفته مگه ما چند نفرین که داری ماهدرو جدا میکنی... و ولی شاکی شده و داد و بیداد کرده که به من وهین کردین و دیگه دعوتتون نمیکنم

مامانم بعد از نمایش حالش بد شد و فشارش رفت بالا. من دو روزه حالم خوب نیست. الان میبینم استوری گذاشته که رفتن صفا سیتی شمال... انگار میخواد بگه دلتون آب

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای خواهرشوهربدچرازن دادشتوپاگشانکردی نه واقعاچرا ایاپاگشانکردن زن دادش کارخوبیست

دوست دارم منوصداکنی ........واسه حاجتم دعاکنی ......ازتوزائرت سواکنی باخدام کنی .....یاجوادالائمه 
خب حق داشته ،شما اول باید پاگشاش میکردین 😊

من دارم اسباب کشی میکنم . چند بارم ازش عذر خواهی کردم و گفتم به محض رفتن به خونه ی جدید ما گشت میکنم. تازه به دلیل مشکلات خونه ، ما چند هفته اس خونه ی بابام هستیم. یعنی من بمونم اونجا اونا بزن خونه ی دادلشم

وای مثل جاری من که اومد دعوا راه انداخت که چرا خواهرشوهرم بهش کادو نداده

اخه ادم انقد پر رو . بلکه یکی شرایط نداره😒

یکم صبرم خوب چیزیه والا شاید یکی مشکل داشته

ز بودنم چه افزود ،نبودنم چه کاهد        که گویدم به پاسخ    که زنده ام چرا من       ستاره ها نهفتم در اسمان ابری؛ دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من

عروستون خیلی زبون درازه ولی هم شما اشتباه کردید که پاگشاشون نکردید هم مادرتون حق نداشتن براشون تعیین تکلیف کنن(بازم میگم کار عروستون جالب نبوده ولی دلیل به ناراحتی شما و مادرتون نیست)

مگه بعد از عروسی پاگشا می کنن؟؟🤔🤔 ما فقط بعد عقد دعوت می کنیم کادو میدیم

من اولین بار که دوران عقد اومد کادو دارم. یه بارم دوران عقد سفره ی مفصل چسدن و بابا مامان و داداشم را دعوت کردم. کلا روی هم رفته هفت نفریم. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز