2777
2789
عنوان

درد دل

| مشاهده متن کامل بحث + 332 بازدید | 43 پست
خیلی سخته با یکی خشک برخورد کنم. خودم اذیت میشم. دوست دارم با همه راحت باشم


ولی این خانوم نشون داده که تنها راه رفتار باهاش همون رسمی بودنه  وگرنه هر روز  یک داستان خواهید  داشت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من جای شما بودم دیگه هرگز دعوتش نمیکردم , این آدم جایگاه خودش رو نشون داده و آدم  بی گذشتیه

اتفاقا جابجا شدم دعوتشان میکنم و هدیه خوبی هم بهش میدم. اگه منم مثل اون رفتار کنم با اون فرقی نخواهم داشت. من گذشت میکنم

اصلا حس بدی بهش ندارم اما دارم پیدا میکنم


حس بد نداشته باش فقط باهاش رسمی برخورد کن و اجازه نده که از الان براتون تعیین تکلیف کنه و شما  رو وادار کنه که طبق خواسته ایشون رفتار کنید

واقعا درک کردن شرایط شما یعنی اینقدر براش سخت بوده. حالا من اگه فامیل شوهر را برای شام دعوت کنم باید ...

من خانواده ی شوهرم جوری برایم جا انداختن که وقتی میخوای دعوت کنی همه خانواده را باید بگی

من خانواده ی شوهرم جوری برایم جا انداختن که وقتی میخوای دعوت کنی همه خانواده را باید بگی

من چون شوهرم دوست داره اینطوری رفتار میکنم. البته فامیلاشون اصلا اینطوری نیستن انصافا گاهی وقتها بهم میگن وقتی ما میاییم خانواده شوهرت را دعوت نکن اما من باز هم دعوت میکنم

اتفاقا جابجا شدم دعوتشان میکنم و هدیه خوبی هم بهش میدم. اگه منم مثل اون رفتار کنم با اون فرقی نخواهم ...


میل خودتونه که چه کار کنید اما من اگر بودم با همین رفتارش میگرفتم که با کی طرف هستم

آدم متوقع همیشه یک بهانه پیدا میکنه و شما باید همیشه پیشش دست به عصا  راه برید که بهش بر نخوره

در کل داداشم نادانی کرده که صحبتای آروم مامانم را اینقدر بد به زنش منتقل کرده. که اون عصبانی بشه. بجای اینکه بهش بگه من یه خواهر دارم اونم باشه چکار کرده. اینجا هم غذاب وجدان دارم که اگر مامانم به زنداداشم مستقیم زنگ زده بود اینطور نمیشد و خیلی نرم ک آروم بهش میگفت

خانوم ملایمی هستی موفق باشی

ممنون ... خیلی حرص خوردم. اما اگه منم دعوت نکنم و یا دعوت کنم به بدی و اخم و یه هدیه ی کم... یه خاطره ی بد توی ذهنش میزنیم . اما اگه مهمانی خوبی بدم یه روزی شرمنده میشه. شرمنده هم نشه من به داداشم احترام گذاشتم نه اون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز