سلام
من دخترم۲۳ سالمه. ۴سال بایه آقایی عقد بودم.
تواین ۴سال هربی احترامی ای میتونست بهم کرد اما من چون از طلاق میترسیدم و زندگیمو دوس داشتم کوتاه میومدم.
خونوادش ، خونواده ی بسیاااار درپیت عقب مونده، تفکراتشون مال عهد بوقققق.
مادره زنگ میزد به مامانم سروصدا فحش.. چرا دخترت نیومده خونمو جارو کنه خونم خاک گرفته؟
چرا خواهرام وقتی میان خونم دخترت نمیاد اینجا از مهمونام پذیرایی کنه
چرا خواهرامو چپ نگاه کرد(الکی)
ازونور هی شوهره رو مینداخت به جونم
پسره۳۷ ساله. بچه ننه. دهن بین مادرش.
مادرش بگه بمیر میمیره
تواین ۴سال پسره شهردور میرفت سرکار ماهی یکی دوروز میدیدمش فقط واسه همین اصلا ب اخلاق هم اشنا نبودیم عاشق هم نتونستیم بشیم
خلاصه تواین چهارسال کلی عذاب کشیدم خریت کردم جدا نشدم..
تا اینکه پارسال عروسی کردیم رفتیم سر خونه زندگی مون...
حالا خونمون کجاست؟ تو حیات مادرشوهر ج...ده
حق دارم بگم جن.ده ناراحت نشین.
این زن کم شوهره رو پر میکرد مینداختش به جونم بسش نبود.. تو روز روشن. اومد تو خونه بدون دلیل ۶ بار کشیده زد تو صورتم..
پسرش جای اینکه مادر وحشی شو جمع کنه . اونم با مادرش همراهی کرد منو دونفری انداختن بیرون از خونه
فک نکنم تو کل ایران هیچ تازع عروسی اینجوری سیاه بخت شده باشه😭
منو شوهرم سر یچیز الکی بحثمون شد. بهش گفتم برو ماسک بخر ک بهم حمله ور شد.
مامانش صدای جیغ منو شنید اومد بالا جای اینکه بحثو بخوابونه به عنوان بزرگخر، منو کتک زد.
دونفری با پسرش منو انداختن از خونه بیرون...و کتابا دانشگارو اتیش دادن
همه چیزم تو اون خونس ن لباس دارم ن چیزی همه وسیله هام اونجاس.
...
پسره خیلی پررو بعده درگیری مون رفته پاسگاه گزارش داده .
خانوادم میگن این ، ازقصد اینکارو کرده تا توخودتم بری پلیس شکایت کنی. اونقددددد تورو پوست کلفت دیده ترسید دوباره برگردی.
رفته پلیس شکایت کرده تا برنگردی دیگه...
۶ ماه ازون ماجرا گذشته خیلی کم واسطه فرستاده ک برگردم.
یکی دوبار پیام داده برگرد عذر میخوام
، کدوم مرد عاشقی ۶ ماه زنشو رها میکنه؟ ینی تو این ۶ ماه فقط دوبار پیام بده؟
اصلا اگه دوسم داشت منو بیرون نمیکرد.
خیلی آشفتم. با اینکه ازش بدی دیدم ولی نمیتونم از زندگیم دل بکنم. دارم سعی میکنم فراموش کنم.
آخه هیچی کم ندارم خانواده خوب
چهره زیبا. دانشجوی علوم پزشکیم. رفتار خوب....
خاک برسرش به بختش لگد زد🤦♀
من بشدت از جدایی میترسم
میترسم تنها بمونم کسی نیاد خاستگاریم.