2789
عنوان

He literally know me 💋🙄

65 بازدید | 6 پست

Last night 👀

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

مبارکا باشه. انگلیسیت مشکل گرامری داشت.اگر باهاش ازدواج کنی باید زبانت خوب باشه که بتونی باهاش زیاد بری سفر خارجicon

تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.

مبارکا باشه. انگلیسیت مشکل گرامری داشت.اگر باهاش ازدواج کنی باید زبانت خوب باشه که بتونی باهاش زیاد ...

جدا چی رو اشتباه نوشتم ؟

گل رو عشقم یا دوست پسرم نداده 😂😂 ندارم اصلا

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

Knows

:(

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

جدا چی رو اشتباه نوشتم ؟ گل رو عشقم یا دوست پسرم نداده 😂😂 ندارم اصلا

بله تقریبا در جریان تاپیکات هستم. منظورم این بود شاید با مهدی احمدوند بری سفر خارجیicon

برای سوم شخص مفرد باید بعد فعل s بیاد.

تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792