بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
مبارکا باشه. انگلیسیت مشکل گرامری داشت.اگر باهاش ازدواج کنی باید زبانت خوب باشه که بتونی باهاش زیاد بری سفر خارج
تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.
مبارکا باشه. انگلیسیت مشکل گرامری داشت.اگر باهاش ازدواج کنی باید زبانت خوب باشه که بتونی باهاش زیاد ...
جدا چی رو اشتباه نوشتم ؟
گل رو عشقم یا دوست پسرم نداده 😂😂 ندارم اصلا
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
جدا چی رو اشتباه نوشتم ؟ گل رو عشقم یا دوست پسرم نداده 😂😂 ندارم اصلا
بله تقریبا در جریان تاپیکات هستم. منظورم این بود شاید با مهدی احمدوند بری سفر خارجی
برای سوم شخص مفرد باید بعد فعل s بیاد.
تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.