2789
عنوان

جدایی

560 بازدید | 20 پست

سلام ، خانما شرمنده می پرسم

کسی جدا شده؟ یا می شناسید جدا شده باشه ؟

خانواده حمایت کردن؟ تونست ازدواج کنه یا پشتش حرف در آوردن ؟ شرمنده می پرسم ممکنه منو راهنمایی کنید

ممنون

چراا آخه باید یک زن فقط باید تلاش کنه مگه زندگی زیر یک سقف مشترک نیست ؟ زندگی اجبار تحمل نیست و سوختن خاکستر شدن هم نیس ارزش یک زن هم پایین نیس

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متاسفانه تو جامعه ما چون مردسالاری هست ، با اینکه طلاق خیلی چیز طبیعی شده و آمارش بالاست اما همچنان خانم بعد از جدایی خیلی اذیت خواهدشد ، معدود افرادی هستن که تونستن بعد از طلاق ازدواجِ مجددِ خوبی داشته باشن(آخه الان آمار ازدواج هم کم شده) ، اما اگر کسی تمام راهکارها رو برای سازش طی کرده اما نشده شرایط مستقل شدن رو هم داره ، به نفعشه که جداشه

سلام من تقربیا ۲ ساله جدا شدم

تا الانم خواستگار زیاد داشتم اما خودم دلم نخواسته ازدواج کنم

ممنون میشم اگر برای خوشبختی و عاقبت بخیریم و آرامش دلم دعا کنید🙏انشاالله خودتونم به هر چی می‌خواهید برسید🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792