2777
2789
عنوان

جدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 568 بازدید | 20 پست
سلام من تقربیا ۲ ساله جدا شدمتا الانم خواستگار زیاد داشتم اما خودم دلم نخواسته ازدواج کنم

روند دادگاه چطور بود؟
اذیت می کردن؟
ممکنه درخواست منو قبول کنید؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

روند دادگاه چطور بود؟اذیت می کردن؟ممکنه درخواست منو قبول کنید؟

جوابتونو توی پیام های شخصی دادم

روند دادگاه کند و بله آزار دهنده

اما شما اگر دلایل منطقی برای پایانش داری، نباید ب این مسائل پیش پا افتاده فکر کنی

ممنون میشم اگر برای خوشبختی و عاقبت بخیریم و آرامش دلم دعا کنید🙏انشاالله خودتونم به هر چی می‌خواهید برسید🌹
متاسفانه تو جامعه ما چون مردسالاری هست ، با اینکه طلاق خیلی چیز طبیعی شده و آمارش بالاست اما همچنان ...

ممکنه یکم حرف بزنیم؟ سوالی بپرسم

حس می کنم خوب همدیگه رو درک میکنیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز