2777
2789
عنوان

یلدا غم

67 بازدید | 2 پست

هیچ وقت فک نمی کردم برا یلدا انقدر غمگین باشه چقدر این دنیا بی ارزشه تا هستی از هم دوری

من هر دو داداشام شهر غریبن نیستن امشب خونه مامانم دلم خیلی برا مامانم گرفته میدونم امشب خیلللی قصه میخوره

دوست داشت بره خونه داداش کوچیکم ک نشد بره داداشم نتونست مرخصی بگیره

الان داداش بزرگم میاد پیش مامانم کار داره تا شب میره نمیدونم بهش بگم مامانو و بابا با خودت ببر یا نگم نمیدونم شاید اونا میخواسته باشن شب برن خونه مادر زنش

منم مادرشوهرم گفت بیاین اینجا گفتم میرم خونه مامانم

خیلی ناراحتم خیلی سخته یک تیکه از قلبت ازت دور باشه

ای بابا فکر کردم چه اتفاق بدی افتاده

آدم ناراحت میشه ها پدرمادرش تنها باشن ولی انشالله سالم باشن


آرزومه که بغلم کنی خودت،🥲🥲                                            دوست دارم با عشق تو پیر شوم🥲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز