2777
2789
عنوان

چایی!!!!!!!

173 بازدید | 15 پست

سلام مامانا

دخترم ریفلاکس شدید داره من کاملا رژیممو رعایت میکنم تا اونجایی ک میدونم چیا واسش ضرر دارن 

شما هم کمکم کنین بگین چی نباید بخورم ؟

چایی کم رنگ زیاد میخورم میخاستم ببینم ضرر داره!؟

اب میوه هم‌میخورم سنیچ مواد نگه دارنش ضرر نداشته باشه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اینایی که من میخوردم....

صبحانه ... تخم مرغ یا کاچی یا عسل

ناهار .... ابگوشت . یا پلو با یه مرغ یا یه تیکه گوشت ابپز

شام . سوپ سبک یا ابگوشت سبک

حبوبات . سبزیجات . و فست فود و پرادویه و چرب و چیلی حذف .... لبنیات گاوی حذف. گوشت گاو حذف و میوه هم میل به خوردنش نداشتم

رطب و گردو و بادوم و حریره میخوردم

اینایی که من میخوردم.... صبحانه ... تخم مرغ یا کاچی یا عسل ناهار .... ابگوشت . یا پلو با یه مرغ یا ...

چایی میتونم بخورم؟ 

من ب خاطر نفخ دخترم تخم مرغ و میوه هم‌نمیتونم بخورم!


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش