2777
2789

من خوندم باید سشوار یا بخارشو بزنی

ﻭ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺩﺭﻭﻏﻲ ﻛﻪ ﺯﺑﺎﻧﺘﺎﻥ ﮔﻮﻳﺎﻱ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ، ﻧﮕﻮﻳﻴﺪ : ﺍﻳﻦ ﺣﻠﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﺍم ، ﺗﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻓﺘﺮﺍ ﺑﺰﻧﻴﺪ [ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺣﻠﺎﻝ ﻭ ﺣﺮﺍم ﺣﻜﻢ ﺧﺪﺍﺳﺖ ] ; ﻣﺴﻠﻤﺎً ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻰ  ﺑﻨﺪﻧﺪ ، ﺭﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ .(١١٦نحل)                              دوجمله از  #مالکوم_ایکس"اجازه ندهیم کسی که به ما ظلم می‌کند قواعد بازی را تعیین کند"."اگر نفهمید آمریکا در دنیا چکار می‌کند، نمی‌توانید بفهمید در کشور خود چکار باید بکنید".

سلام دوستان من خودم تجربه بدی از ساس دارم بعد سه چهار سال درگیری بالاخره شرش کنده شد گفتم بگم به کسایی که درگیر این موجود هستن. درمانش فقط و فقط

خاک دیاتومه هست

چند کیلو خاک بخرین برا کسایی که زیاد نشدن خیلی تو خونشون کمتر هم میشه.

هی بریزی کناره های فرش کامل همه اتاقا اشپزخونه همه جا بریزید یک هفته بعد جارو کنید بریزید دو هفته بعد جارو کنید باز بریزید یک ماه بعد جارو کنید خلاصه تا چند ماه تو تاقچه ها همه جا معجزه می کنه به خدا

ولی حتما خاک دیاتومه فود گرید باشه که ضرر نداره

و هرچی هم درشت تر باشه اثرش سریع تر هست .

اگر ج گرفتید برام دعا کنید مشکلاتم حل بشه به حق پنج تن. سوالی بود بپرسید

گفتم به کسایی ک درگیرن بگم  سم دو سری زدیم بشور لباس ملافه با آب داغ اتو فایده نداشت


 فقط خداروشکر خاک دیاتومه جواب داد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز