2777
2789
عنوان

کمک🥹🥹💔💔

834 بازدید | 12 پست

من ۱۰ سال قلیون محلی تنباکویی کشیدم از دیروز تا الان ک خوردن کلومیفن شروع کردم دیگ نکشیدم خیلی استرس و اظطراب دارم افسرده یجوری ام چکار کنم چجوری طاقت بیارم اگ روزی ۵ پک بکشم بازم ضرر داره؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از کجا بگیرم چی هست چجوزیه؟

سیگار فروشی های عمده دارن....دونوع داره پاد و ویپ....پاد نیکتون نداره کامی هم که میده اندازه قلیونه هر طعمی هم بخای میتونی بگیری بریزی داخلش استفاده کنی دو مدل داره هم دائمی که شارژ میشن فک کنم الان توی ۴/۵ میلیون هست هم یکبار مصرف که بعد از چند روز استفاده تموم میشه خودش اونم فک کنم الان توی ۵۰۰ هزار تومن باشه 

عزیزم این پاد و اینا رو ول کن 

سختیش دو روزه به خودت فشار بیار  برو بیرون برو خرید قلیونتم بشکن که نداشته باشی  جلو چشمت نباشه خودتو مشغول کن 

به آینده خویش فکر کن که مشکل تخمدان حل شده 


میخام کلومیفن خوب اثر کنه🥹🥹واسه همی یهو قطعش کردم

عزیزم شما اول باید قلیونو کامل ترک می کردین یه چند روز بعد اقدام می کردین.الان با استرسی که می کشین دچار مشکل می شین.به خصوص اگر باردار بشین.و اینکه کلومیفن باعث چند قلو زایی میشه.باید کاملا بدنت سالم باشه واسه پذیرشش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز