2789
عنوان

کمک🥹🥹💔💔

834 بازدید | 12 پست

من ۱۰ سال قلیون محلی تنباکویی کشیدم از دیروز تا الان ک خوردن کلومیفن شروع کردم دیگ نکشیدم خیلی استرس و اظطراب دارم افسرده یجوری ام چکار کنم چجوری طاقت بیارم اگ روزی ۵ پک بکشم بازم ضرر داره؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از کجا بگیرم چی هست چجوزیه؟

سیگار فروشی های عمده دارن....دونوع داره پاد و ویپ....پاد نیکتون نداره کامی هم که میده اندازه قلیونه هر طعمی هم بخای میتونی بگیری بریزی داخلش استفاده کنی دو مدل داره هم دائمی که شارژ میشن فک کنم الان توی ۴/۵ میلیون هست هم یکبار مصرف که بعد از چند روز استفاده تموم میشه خودش اونم فک کنم الان توی ۵۰۰ هزار تومن باشه 

عزیزم این پاد و اینا رو ول کن 

سختیش دو روزه به خودت فشار بیار  برو بیرون برو خرید قلیونتم بشکن که نداشته باشی  جلو چشمت نباشه خودتو مشغول کن 

به آینده خویش فکر کن که مشکل تخمدان حل شده 


میخام کلومیفن خوب اثر کنه🥹🥹واسه همی یهو قطعش کردم

عزیزم شما اول باید قلیونو کامل ترک می کردین یه چند روز بعد اقدام می کردین.الان با استرسی که می کشین دچار مشکل می شین.به خصوص اگر باردار بشین.و اینکه کلومیفن باعث چند قلو زایی میشه.باید کاملا بدنت سالم باشه واسه پذیرشش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اعتراف به دروغ

timos | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز