2777
2789
عنوان

نامزدم

221 بازدید | 18 پست

تولدم‌ ک فروردین بود برام نوت ۱۴ خرید شیامی بعد اون موقع دوست بودیم تازه نامزذ کردیم خب خودش ۱۳ نرمال داره ایفون دارا میدونن ک بعد یه مدت باید ایفونت و عوض کنی سر باطریش... الان میخاد ۱۵ بخره دارم میمیرم دلم میخاد برا منم بگیره بنظرتون حسودی کردنم نرماله یعنی دارم سکته میزنم😂اینم بگم کارش مبله برا کارش عکس برداری و اینا میخاد چ ریکشنی نشون بدم برامنم بخره؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اثل باید بزا خودش بخرهاگه پولشو داره توهم راجع به چوشیش ذوق کن تا بگه میخوای برا توهم بخرم

مثلا بردارمش بگم وایییی مهرداد خوشبحالت چ دوربینی داره کاش منم داشتم واییییی چ خوبه فلان؟

مثلا بردارمش بگم وایییی مهرداد خوشبحالت چ دوربینی داره کاش منم داشتم واییییی چ خوبه فلان؟

نه دیگه اینقدر ضایع

مثلا بگو وای عشقم مبارکه چقدر خوب عوض کزدی عع فلان اپشنم داره که

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پرپشتی مو

angel_footprint | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز