mohadese_y80 مدیر عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 1324 عنوان نامزدم | مشاهده متن کامل بحث + 221 بازدید | 18 پست تولدم ک فروردین بود برام نوت ۱۴ خرید شیامی بعد اون موقع دوست بودیم تازه نامزذ کردیم خب خودش ۱۳ نرمال داره ایفون دارا میدونن ک بعد یه مدت باید ایفونت و عوض کنی سر باطریش... الان میخاد ۱۵ بخره دارم میمیرم دلم میخاد برا منم بگیره بنظرتون حسودی کردنم نرماله یعنی دارم سکته میزنم😂اینم بگم کارش مبله برا کارش عکس برداری و اینا میخاد چ ریکشنی نشون بدم برامنم بخره؟ 1404/05/18 | 13:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترک_مو_فرفری عضویت: 1398/04/04 تعداد پست: 5945 🥹🥹🥹🥹🥹از الن دلم گرفته ببین منم دلم گرفت😂🥲 ایفون لعنتی
mohadese_y80 مدیر استارتر عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 1324 منم دلم گرفت😂🥲 ایفون لعنتی اگ برام نخره گریه میکنم 🥴🥹😂میزنم زیر گریه میگم مبارکت باشههههههههه به خوشیییییی💔💔💔💔💔💔😂😂😂😂😂
دخترک_مو_فرفری عضویت: 1398/04/04 تعداد پست: 5945 اگ برام نخره گریه میکنم 🥴🥹😂میزنم زیر گریه میگم مبارکت باشههههههههه به خوشیییییی💔💔💔💔💔💔😂😂😂 ... 😂😂😂بگیر دستت بگو حس میکنم به من خیلی میادولی خب چن وقت دیگه ولنتاین نزدیکه بازاگه داشته باشه میتونه اون تایما بخره
mohadese_y80 مدیر استارتر عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 1324 😂😂😂بگیر دستت بگو حس میکنم به من خیلی میادولی خب چن وقت دیگه ولنتاین نزدیکه بازاگه داشته باشه میتو ... اره افرین باید هر جور شده برا منم بخره یا هرگز یا باهمممممممم