2777
2789
عنوان

خودکشی

1473 بازدید | 54 پست

من مدت زیادی اینجا عضوم این کاربری دوممه . مدت زیادیه به خودکشی فکر میکنم مشکلاتم هیچ جوره حل نمیشه هیچ کسی رو ندارم  مشکل برای ظاهرم پیش اومده  هیچ طوری قابل هضم نیست. اینقد دلم شکسته به خاطر این مسئله که دوست دارم همه کسایی  که دلمو به این خاطر شکستن بمیرن که از نزدیکامم هستن . آخه من بی آینده که هیچ حمایتی از کسی ندارم توی این دنیا به کی پناه ببرم از بس چله گرفتم و شبا  بغض خوابیدم خسته شدم هیچی آرومم نمیکنه .میخوام خودمو بکشم که از تنهایی و بی کسی دربیام دوست دارم خدا رو ببینم همه بدبختیا و حرفایی که منو خرد کرد بهش بگم بهش بگم بنده هات خیلی نامردن. خیلی ثبر کردم که یه تصمیمی بگیرم که یعدش پشیمون نشم ولی هر چی میگذره بیشتر از زنده بودنم پشیمانم . اینهمه آدم بیخود و بی جهت سر مشکلات کوچیک خودشون رو میکشن چرا من با این مشکل بزرگ باید تو ی این دنیا بمونم و زجر بکشم .بچه ها توی دعاهاتون برای کسایی مثل من که از سر ناچاری خودکشی میکنن دعا کنید

ارباب شدی که رو به هر کس نزنم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز