2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من از اول ک استفاده کردم ک کلا هیچی ننداخت بعد روزی ک هاله بسیار کمرنگی انداخت فرداش یکم پررنگ تر شد و روز بعدش پررنگ تر بعد باز کمرنگ تر و باز هاله 

و ماه قبل استفاده کردمو سعی کردم توی همون روزا اقدام باشه و باردارم نشدم   

من از اول ک استفاده کردم ک کلا هیچی ننداخت بعد روزی ک هاله بسیار کمرنگی انداخت فرداش یکم پررنگ تر شد ...


خیلی بده ... استرسی که میاره بد تر از همه چیزه من که فکر کنم این ماهم ازدست دادم

و خدا همین نزدیکیست
خیلی بده ... استرسی که میاره بد تر از همه چیزه من که فکر کنم این ماهم ازدست دادم

من حدود شش ماهه اقدامم ماه گذشته کیت گذاشتم خیلی امید داشتمو نشد حالا هم میگم برو بابا بیخیال والا کلافم کرده، همش ب فکر اینیم چه شبی اقدام چه وقتی پریود کی بی بی چک والا. 

ادم بی حوصله میشه، من چون میبینم شوهرم عاشق بچه اس اینجورما وگرنه کمتر اذیت میشدم

من حدود شش ماهه اقدامم ماه گذشته کیت گذاشتم خیلی امید داشتمو نشد حالا هم میگم برو بابا بیخیال والا ک ...


منم 5 ماه اقدامم ... ان شا الله که همین ماه دوتامون باردار میشیم

و خدا همین نزدیکیست
من حدود شش ماهه اقدامم ماه گذشته کیت گذاشتم خیلی امید داشتمو نشد حالا هم میگم برو بابا بیخیال والا ک ...

مامان شدی؟

ان مع العسر یسرا..........من بزودی و به لطف خدای مهربونم مادر میشم.خدایا شکرت میدونم که ناامیدم نمیکنی میشه صلوات بفرستین ..‌‌‌‌‌
اخی ایشالا زودتر دوتاییمون باردار میشیم

خدا کنه....شما تهرانی؟مشکلت چیه

ان مع العسر یسرا..........من بزودی و به لطف خدای مهربونم مادر میشم.خدایا شکرت میدونم که ناامیدم نمیکنی میشه صلوات بفرستین ..‌‌‌‌‌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز