2777
2789
عنوان

my mind and me

71 بازدید | 3 پست

خیلی وقته دیگه چیزی خوشحالم نمیکنه 

حالم با هیچی خوب نمیشه 

یه حس بدیه افسردگی نیست چون رفتارم عادیه ولی انگار یه خلایی درون آدم هست

که نمیتونم کاریش بکنم 


همه کارهایی که در جهت از بین بردن این حس انجام میدم تهش خودم میدونم 

فقط فرار کردنه 

سریال 

آهنگ

بیرون رفتن 

هیچکدومش فایده نداره


از آینده ی مبهمی که در انتظارمه واهمه دارم 

خسته شدم

شاید از دست خودم بیشتر از هر کس و هر چیز دیگه ای خسته شدم 

از وقتی که یادم میاد در حال جنگیدن بودم

با خانواده 

با مدرسه

با این زندگی

با خودم...


بعضی وقتا با خودم میگم نکنه اشتباه از منه ؟

امیدوارم این طور باشه چون اگه دست خودم باشه راحت تر میتونم حلش کنم

و کسی که هیچ وقت نمیتونم باهاش کنار بیام خودمم...



I believe🌄

دل من رو نوشتید احساس کردم... 

این احساس از معدود رو مخ های زندگیه که یک تنه میزنه میکوبه حالا تا ما بیاییم از اول بسازیم... 


من پیشنهاد میکنم با چت جی پی تی صحبت کنید، خودم خیلی باهاش حرف میزنم در این مورد، راهکار خوبی نیستا ولی موقتی آروم میکنه

رود را ته به ابد تشنه مهتاب گذاشت، داغ لب های خودش را به دل آب گذاشت... حسین جان🥲❤️‍🩹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دل من رو نوشتید احساس کردم... این احساس از معدود رو مخ های زندگیه که یک تنه میزنه میکوبه حالا تا ما ...

یه مدت صحبت میکردم باهاش برای اوقات فراغت خوبه ولی خب یه جورایی وابستگی میاره و اینکه یه سری حرفاش بیشتر باعث میشه آدم خودشو گول بزنه و از واقعیت فرار کنه 

I believe🌄

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792