2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 343 بازدید | 54 پست
خونه که الان ۹۰ درصد زوجا ندارن اگه اخلاقش خوبه و دوسش داری که مبارکت باشه برا جشن عقد هم سمت ما پسر ...

دوسش دارم ولی به روش نمیارم ک دوسش دارم نمیخام احساسی تصمیم بگیرم ولی همه چیش تقریبا من خوشم میاد اونم همینطوری هس اینجور که متوجه شدم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوسش دارم ولی به روش نمیارم ک دوسش دارم نمیخام احساسی تصمیم بگیرم ولی همه چیش تقریبا من خوشم میاد او ...

یه جسن عقد ساده بگیرید چند وقتی عقد بمون قشنگ بشناسش بعد عروسی

به دلم

اخلاق و شخصیتشو بیشتر بشناسبگو که زندگی مستقلو دوس داری (با خانوادش زندگی نکن)

آره اتفاقا اینا رو پرسیدم 

گفت بهم دوست ندارم با خانواده ام زندگی کنم دلم میخاد مستقل باشم دلم میخاد باهم بریم سفر دوتایی بیرون دو تایی بریم خوش بگذرونیم پایه هم باشیم فلان 

آره اتفاقا اینا رو پرسیدم گفت بهم دوست ندارم با خانواده ام زندگی کنم دلم میخاد مستقل باشم دلم میخاد ...

خوبه 

مثه نظر یکی از کاربران که خیلی خوب گفت حتما یه جلسه مشاوره برید .. واسه توام که خانواده تعصبی دارین گزینه خوبیه

پیانیست ..فرزند کوروش بزرگ🩵       

آره خانواده هم میگن همینو بهم نمیدونم به نظرتون کار درستی میخام کنم؟

ببین من نمیتونم دخالت کنم زندگی شخصی خودت ولی دختر دختر عمه ام مستاجره اصلا راضی نیست میگه هزار تا دنگ و فنگ داره از کرایه خونه ..... تا همه چی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز