2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 343 بازدید | 54 پست
الان به نظر تو چه تصمیمی بگیرم ؟

به نظر من حداقل سه چهار ماه باهاش رفت و امد کن اول

ولی در کل اگر میبینی پسر خوبیه اهل کارو و زندگیه خانوادش خوبن 

ادامه بده چون خودتم دراینده شاغل میشی وضعیت بهتر میشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظر من حداقل سه چهار ماه باهاش رفت و امد کن اولولی در کل اگر میبینی پسر خوبیه اهل کارو و زندگیه خ ...

آره خانواده اش خیلی خوبن خیلی 

مامانش هم خیلی خوبه واقعا اخلاق خوبی داره اصلا اهل کرم ریختن یا خراب کردن نیس و کلا از پارسال هم این قضیه مطرح شده به نظرم تا الان خوب بوده اما خب بازم شک افتاده به جونم میگم نکنه نقش بازی کنه و فلان 

به نظر من حداقل سه چهار ماه باهاش رفت و امد کن اولولی در کل اگر میبینی پسر خوبیه اهل کارو و زندگیه خ ...

خانواده ک اجازه رفت و آمد نمیدن به اون صورت تا اینجاش هم با من کنار اومدن ولی هر روز دعوا و درگیری داریم سر بیرون رفتن و میگن ک بسه اگر میخای ازدواج کن نیازی به بیرون رفتن نیس

آره ولی به نظرم ایشون قصدش تلاش کردن هس تا اینجا ک دیدم

ویژگی های دیگش رو هم در نظر بگیر 

خسیس نباشه بچه ننه نباشه حالا روحیاتتون از نظر درونگرا برونگرا بودن به هم دیگه بخوره از همین اول حرفاتو بزن مثلا بگو روابط با دوست و رفیق در حد تعادل باشه همونطور ک این حقو برای خودم میدونم ک مثلا چند روز ی بار هفته ای ی بار دوستامو ببینم برای تواام میدونم یا من فلان قدر خرجمه در ماه پول ناخون ارایشگاه رفت و امد دانشگاه هر چیییی ک به ذهنت میرسه بگو همین اول 

ویژگی های دیگش رو هم در نظر بگیر خسیس نباشه بچه ننه نباشه حالا روحیاتتون از نظر درونگرا برونگرا بودن ...

آره تو این سه جلسه همه اینا رو زدم 

هیچ مشکلی باهام نداشته از نظر اخلاقی همونیه ک میخام 

من چادری نیستم گفت اشکال ندارع گفتم میخام برم سرکار گفت اشکال ندارع 

خانواده ک اجازه رفت و آمد نمیدن به اون صورت تا اینجاش هم با من کنار اومدن ولی هر روز دعوا و درگیری د ...

بگو خوبه پسفردا ازدواج کردم سر همین ک شما نزاشتین بشناسمش ب مشکل بخورم طلاق بگیرم؟مگه سیب زمینی میخوای بخری بحث یه عمر زندگیه

البته خب آدما میتونن نقش بازی کنن اینم هس

صد درصد میتونن نقش بازی کنن ولی هر چی تایم اشنایی بیشتر باشه بهتر دستت میاد اخلاقاشو چون بالاخره ی جا سوتی میده اگر مشکلی داشته باشه

خونه که الان ۹۰ درصد زوجا ندارن اگه اخلاقش خوبه و دوسش داری که مبارکت باشه 

برا جشن عقد هم سمت ما پسر میگیره و ضروری هم نیست خیلی مفصل بگیر ساده تر بگیر با جمعیت کمتر

به دلم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز