بقیه هم ازش سواستفاده میکنن ولی بازم ساده هست مثلا خودم آخرش از سادگیم پشیمون میشم میگم چرا خودم له کردم غرورم پس چی ولی دلم نمیاد هرکار میکنم سادگیم بره و یه فرد زرنگ سیاست دار بشم نمیشی😕😕😕
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اول باید مرز بین سادگی و بی ریا بودن و حماقت رو بفهمیدسادگی و بی ریا بودن همیشه خوبه و جواب میدهولی ...
نه خب اگه طرف مقابلم بد بود باهام دیگه سمتش نمیرم ولی کلا ساده ام و بی ریا بد کسی رو نمیخوام ولی تا دلت بخواد دشمن دارم بااینکه کاری به کارشون ندارم ولی اونا همش پیگیر منن