2789

دقیقا تو ذهن من بود الان

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من از هیکل مدیسون بیر خوشم میاد

نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ.‌‌‌‌‌‌‌     وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡                            تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A          

خواهر جاستینه؟

نه مدیسون بیر یه خوانندست هم خوشگله هم خوش اندامه واقعا

نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ.‌‌‌‌‌‌‌     وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡                            تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A          

وای مستند اون بازیگر خوشگله رو دیدی ؟ بروک شیلدز🥲

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

مدلا کلا لاغر و اسکینی ان ، سینه هاشون هم اکثرا تخت 

ولی من برا یه آدم معمولی هیکل ساعت شنی رو خیلی میپسندم تا خیلی لاغر و اسکبنی ، البته لاغر تو اروپا و آمریکا خیلی خوبه چون لباسای خوشگل میپوشن استخون ترقوه میزنه بیرون با گردن و شونه اینا یه تاپ خیلی خوشگل میشینه روش ولی تو ایران چی اون استایلو که نمیشه زد 

نه🫠

چقدر ناراحت کننده بود

افشاگریش رو خلاصه دیدم 

حیف واقعا 

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

توضیح میدی خلاصه👁️👁️

ترجمه کامنتا رو خوندم و دست و پا شکسته اس توضیحاتم به یه موضوعی اشاره کرده بود که تصمیم گرفت دست به افشا بزنه 

چقدر خوشگلیو معصومیت یه بچه ناخواسته تو مسیر دردناکی قرار داشت اگه زبانت خوبه اصلشو فهمیدی منم تگ کن بگو 😁

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز