2777
2789
دستگاهی که می‌رید درد هم داره؟چون خیلی ها گفتن درد داره

جلسه اول یکم درد داشت چونکه کامل ژیلت نکشیده بودم

باید کامله کامل شیو کنی هیچ مویی نمونه پوست تمیزه تمیز باشه 

میشه واسه شفای مامانم و ازدواجم با نامزدم اول اسمش mهست و اول اسم خودمH سه حمد بفرستید؟❤️خیلی محتاج دعاهاتون هستم😭

جلسه اول یکم درد داشت چونکه کامل ژیلت نکشیده بودمباید کامله کامل شیو کنی هیچ مویی نمونه پوست تمیزه ت ...

خب مو ها برن اثر هم داره؟

من فکر میکردم بابد مو ها باشن که دستگاه اونارو ببره😅

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب مو ها برن اثر هم داره؟من فکر میکردم بابد مو ها باشن که دستگاه اونارو ببره😅

نههه میسوزه درد مبگیره😂😂😂باید پوست صاف بشه و بدون مو حتی ژیلت هم یدونه با خودت ببر اونجا ک اگر بود همونموقع بزنی ک دردت نیاد

اگر مو باشه تاثیر نداره چون ریشه‌شو نمی‌سوزونه

میشه واسه شفای مامانم و ازدواجم با نامزدم اول اسمش mهست و اول اسم خودمH سه حمد بفرستید؟❤️خیلی محتاج دعاهاتون هستم😭

من راضی بودم میگم ک ۷۰درصدش میره موهای زخیم و مشکی و ۳۰ درصد میمونهکلا لیزر روش قطعی نیس گلم

بله  ولی همه بستگان من با کندلا رفتن ۹۰ درصدش رفته 


خود من با جلسه اول نصف موهام رفت 

دختر بنفشم دیوونه کاکائو 🍫💜

من از دستگاه اشنایدرپلاس راضی بودم خیلی خوب جواب گرفتم موهای نازکم هم از بین رفت و پوستم روشن تر شد بدون درد بود

اگر اصفهان هستید کلینیک ریحان رو پیشنهاد میکنم بهتون

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز