2777
2789
عنوان

چه قدر بعضی از مردممون بی گذشت هستن

204 بازدید | 23 پست

من کالسنتر رستورانم یکی زنگ زد تو سفارشش تاکید کرد فرداش با سس زیاد باشه منم ذهنم مشغول بود تو سیستم زدم بدون سس 

درسته اشتباه بود کارم ولی طرف زنگ زد گفت می‌خوام با مدیریت صحبت کنم مو به مو همه چیزو گفت خوبه مدیرمون مودش خوب بود امروز وگرنه اخراجم میکرد 😑🤕

بازم میگم خودمم می‌دونم اشتباه کردم ولی کار اونم زیاده روی بود خب بدون سس کوفت میکردی نمی‌کردی که

🌕🌔🌓🌒🌑

یه تجربه بگم بهت. الان که دارم اینجا می نویسم کاملاً رایگان، ولی نمی دونم تا کی رایگان بمونه. من خودم و پسرم بدون هیچ هزینه ای یه نوبت ویزیت آنلاین کاملاً رایگان از متخصص گرفتیم و دقیق تمام مشکلات بدنمون رو برامون آنالیز کردن. من مشکل زانو و گردن درد داشتم که به کمر فشار آورده بود و پسرم هم پای ضربدری و قوزپشتی داشت که خدا رو شکر حل شد.

اگر خودتون یا اطرافیانتون در گیر دردهای بدنی یا ناهنجاری هستید تا دیر نشده نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص بگیرید.

خواسته تکرار نشه

🦥 ................       اره کشتی هام غرق شده🗿                           منم سرگشته‌ی حیرانم ای دوست !                                           زخمی‌ست روی دل،نه عمیق......اما همیشه تازه،نه میسوزه،نه خون میاد،اما هر شب خوابمو میدزده🥀

عزیزم بالاخره مشتری داره پول میده حق داره سرویس درست بخواد بخدا ماهفته پیش۱ تومن پول غذا دادیم با ۱ساعت و رب تاخیر اورد پیتزاها همه یخ کرده و ماسیده بود ماهم تحویل نگرفتیم و پس دادیم ،اخه پول که علف خرس نیست بدی به رستوران غذا رو درست تحویلت ندن ، شما هم باید اشتباهت رو بپذیری و تو کارت دقت کنی

دوست خوبم لطفا درخواست دوستی ندهید متشکرم 

اشتباهت بزرگ نبود

اما از اون طرف فکر کن

طرف حدود 1 میلیون پول داده و خدماتی که گرفته درست نبوده. چیز اضافه تری نخواسته. خدمات خودش که براش اینقدر خزینه داده رو نگرفته

هممون توی یک دومینوی بدبختی افتادیم. اون مشتری مقصر نبوده، تو هم نبودی.مقصرها رو اشتباه برداشت نکن عزیزم

***عزیزانم لطفا در تاپیک های ختم و حاجت روایی ها تگم کنید. یک دنیا سپاس برای مهربانی شما ***
اونم واسه پولش زحمت کشیده که غذای مورد علاقش بخوره خصوصا وقتی انقدر تاکید کرده ‌ یعنی چی کوفت کن؟نمی ...

چی بگم خداروشکر من زیاد از لحاظ مالی تو تنگا نیستم ولی فک کنم یکی بود که به این کار نیاز داشت و سر این قضیه اخراج میشد

🌕🌔🌓🌒🌑

این حق طبیعی مشتری هست که با شخص بالا دست صحبت کنه و اعتراضش رو به گوش برسونه

البته به شرطی که محترمانه درخواست کرده باشه با مدیرت حرف بزنه

اگه به شحص خودت کوچکترین توهین و بی احترامی کرده باشه اصلا کارشو قابل قبول نمی دونم

ولی صبحت کردن با مدیریت حق شخصی اون فرد هست

I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned!
عزیزم بالاخره مشتری داره پول میده حق داره سرویس درست بخواد بخدا ماهفته پیش۱ تومن پول غذا دادیم با ۱س ...

می‌دونم ولی من خودم این قدر شکم پرست نیستم سر سس ساندویچ حاظر باشم یه نفر بیکار بشه حالا بقیه رو نمی‌دونم 

🌕🌔🌓🌒🌑

می‌دونم ولی من خودم این قدر شکم پرست نیستم سر سس ساندویچ حاظر باشم یه نفر بیکار بشه حالا بقیه رو نمی ...

۰ی بگم والا ماهم شکم پرست نبودیم فقط ۳تا ادم گشنه بودیم که از گرسنگی حالتتهوع گرفته بودیم

دوست خوبم لطفا درخواست دوستی ندهید متشکرم 
همه واسه پولشون زحمت میکشن

ولی همه این قدر شکم پرست نیستن سر سس ساندویچ حاضز باشن یکیو از نون خوردن بندازن ازین اشتباها پیش میاد تو کار ما ولی خب بعضیا ساده میگیرن بعضیا کولی بازی در میارن 

🌕🌔🌓🌒🌑

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز