2789
عنوان

Azerbaijan

| مشاهده متن کامل بحث + 627 بازدید | 65 پست
چرا باید برای الهام جون یاشاسین بگیم😬

😂

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بحث فرقه ای راه نندازید لطفاهمه ی ایرانیا عزیزن و محترم

بله درسته ما فقط داشتیم در مورد شهرو زبونمون صحبت میکنیم عزیزم 

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

یاشا باجی ❤

یاشاسین بوتون تورک ملتی♥️

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

بله درسته ما فقط داشتیم در مورد شهرو زبونمون صحبت میکنیم عزیزم

اوکی   

بارون اومد و یادم داد                                                                                         هرچی آرایش کنی میشوره میبره
یاشاسین تورکلر.همیدَیاشاسین ایرانیم❤

یاشاسن ایراااان♥️

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

تورکا کجایین اعلام حضور کنین باجی لار

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز