2789
عنوان

Azerbaijan

| مشاهده متن کامل بحث + 627 بازدید | 65 پست
چرا باید برای الهام جون یاشاسین بگیم😬

😂

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بحث فرقه ای راه نندازید لطفاهمه ی ایرانیا عزیزن و محترم

بله درسته ما فقط داشتیم در مورد شهرو زبونمون صحبت میکنیم عزیزم 

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

یاشا باجی ❤

یاشاسین بوتون تورک ملتی♥️

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

بله درسته ما فقط داشتیم در مورد شهرو زبونمون صحبت میکنیم عزیزم

اوکی   

بارون اومد و یادم داد                                                                                         هرچی آرایش کنی میشوره میبره
یاشاسین تورکلر.همیدَیاشاسین ایرانیم❤

یاشاسن ایراااان♥️

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

تورکا کجایین اعلام حضور کنین باجی لار

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز