2789
عنوان

Azerbaijan

| مشاهده متن کامل بحث + 627 بازدید | 65 پست
چرا باید برای الهام جون یاشاسین بگیم😬

😂

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بحث فرقه ای راه نندازید لطفاهمه ی ایرانیا عزیزن و محترم

بله درسته ما فقط داشتیم در مورد شهرو زبونمون صحبت میکنیم عزیزم 

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

یاشا باجی ❤

یاشاسین بوتون تورک ملتی♥️

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

بله درسته ما فقط داشتیم در مورد شهرو زبونمون صحبت میکنیم عزیزم

اوکی   

بارون اومد و یادم داد                                                                                         هرچی آرایش کنی میشوره میبره
یاشاسین تورکلر.همیدَیاشاسین ایرانیم❤

یاشاسن ایراااان♥️

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

تورکا کجایین اعلام حضور کنین باجی لار

معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792