ببینید کلا سه دسته آنلاین شاپ معمولا تو اینستا فروش خوبی دارن یکی اونایی که مغازه و فروش حضوری هم دارن سایت با نماد الکترونیک دارن
یکی اونایی که توانایی تولید محتوای خوب مخصوصا طنز مرتبط با کارشونو دارن . ایده جدید میتونن بدن بدون کپی برداری میتونن وایرال شن دیده بشن مشتری فروشنده رو ببینه حس کنه میشناسه طرف و اصلا
یه دستم هنرمندایی که هنرشون انقدرررر تک و خاصه که مخاطب هر چقدر بگرده مثل اون و نتونه پیدا کنه و انقدر هنرش خواستنی باشه که طرف مجبور بشه اعتماد کنه یا مثلا طرف خودش وارد کننده جنسایی باشه که تو بازار ایران نیست اصلا
بقیه موارد انقدر همه دسته ها اشباع شده تازه کارا دارن وقتشون رو تلف میکنن . مشتری میگه خب همین جنس و فلان آنلاین شاپ معروف داره ملت خریدن به دستشون رسیده راضین من چرا به یه انلاین شاپ تازه کار اعتماد کنم
اگه این موارد و نداری اصلا نرو سمت اینستاگرام به نظرم فقط پولتو داری میریزی دور چون تو ایران انقدر مردم سر همدیگه کلاه گذاشتن که هیچکس به این راحتیا بدون تضمین به کسی اعتماد نمیکنه.
میتونی جز فروشنده های برنامه های دی*جی کالا یا باسلام باشی. چون واسه مشتری تضمین ایجاد میکنن مثلا باسلام تا زمانی که جنس به دست مشتری نرسیده و مشتری رضایت خودشو اعلام نکرده پول رو به حساب فروشنده واریز نمیکنه یا دی*جی کالا مرجوعی داره در صورت راضی نبودن جنس و پس میگیره و پول رو پس میده ،اعتبار فروشنده با درصد رضایت مشتری نمره گذاری میشه پس مردم به فروشنده های این پلتفرما اعتماد میکنن خرید میکنن .